Get to know me

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Jennifer
3. Hur lång är du? Jag är 170 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Dont know, men senaste serien var TB
5. Vem ringde du senast? Min mamma
6. Vem ringde dig senast? Amanda
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Jag det hade jag ♥♥♥
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a är bekvämare men om man verkligen ska prata om något viktigt eller om det ska gå fort så föredrar jag att ringa personen
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? För 5 minuter sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? Halv 7
13. Vilken är din favoritjulsång? All I want for christmas is you - Mariah Carey
14. Vilken är din favoritplats? Mitt rum, min säng
15. Vilken plats föredrar du minst? Mörka äckliga platser haha, eller när det är kallt typ
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det är inte riktigt planerat, men kanske Spanien!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Om det fanns någon under sängen haha
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jennifer kan få mig att skratta ordentligt
19. Hur stor är din säng? Aaah vet inte, lagom för mig haha!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nja, ganska jobbigt att sova med "pyjamas" på sig
22. Hur många kuddar har du i sängen? Totalt? 4 tror jag!
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Vilka städer har du bott i? Bara Götet
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Inte barfota, men strumpor jaa
26. Är du social? Ja det är jag väl, men det beror på hur jag mår
27. Vilken är din favoritglass? Choklad & Mango sorbet
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka eller massa frukt
29. Tycker du om kinamat? Haha skulle kunna leva på de!
30. Tycker du om kaffe? Noo, vill inte ha gula tänder!
31. Vad dricker du till frukost? Juice eller mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Ligger på min högra sida eller på mage
33. Kan du spela poker? Haha suger på poker
34. Tycker du om att mysa/kela? Ohjaaa
35. Är du en beroendemänniska? Oftast!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ne, men Foki har haha
37. Vill du ha barn? Ja, max 2
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & Spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, vill verkligen inte heller
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, fast då ska det vara "fint" vatten
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder oftast haha
42. Äger du dyrbara smycken? Jag har en hel del silver men använder dom inte
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? OTH eller TB om det räknas?
44. Kan du rulla med tungan? Wtf hur gör man de?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mina vänner får mig att skratta, men jag gillar min egna humor också hahaha
46. Sover du med gosedjur? Njae, men jag har en Nalle. Men min katt ligger oftast i sängen 
47. Vad har du för ringsignal? Tror jag har Marimba
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ingenting 
50. Flirtar du mycket? Nope
51. Kan du byta olja på bilen? Nej det tror jag inte, men på moppe kan jag
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Neej, min moppe går inte sååå fort
53. Vilken var den senaste boken du läste? Hatar böcker, så den senaste var typ på högstadiet som jag verkligen läste ut. Jag var tvungen...
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen? Nope
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Krafsade? No idea.
59. När var du i kyrkan senast? Min konfirmation!
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Min No och Matte lärare Per
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 2-4 nätter
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Mina vänner
63. Vad lyssnar du på just nu? Mirrors med Justin
64. Har du varit med i tidningen? Ja
65. Vad är det konstigaste du ätit? Sniglar & grodor, fast jag har aldrig smakat bara luktat haha
66. Vem såg dig naken senast? Minns inte
67. Vad är det för färg på din tandborste? Vit/rosa
68. Hur imponerar man på dig? Vara sig själv är viktigt och social, hatar människor som inte pratar
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Vännerna
70. Har du någon piercing? Öronen och i naveln
71. Din största vinst? Vinner aldrig något haha
72. Civilstånd? Singel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Bloggar bara
74. Är du fåfäng? Njaa
75. Ångrar du någonting du gjort? Det finns saker jaa
76. Hur gammal är din pappa? 49
77. Vilket är ditt drömjobb? Hjälpa människor typ
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Haha det finns många drömmar i mitt huvud
79. Vad har du haft för husdjur? Jag har haft två hundar, nu i nuläget har jag en hund och 3 katter
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag får jätte lätt skuldkänslor, jag har varit kär i en och samma kille (inte längre) i nästan 3-4 år, jag är jätte kräsen när det gäller mat
81. Svär du ofta? Ganska, det blir tyvärr värre
82. Sverige när det är som bäst? Sommaren!
83. Kan du åka slalom? Nope
84. Vad har du ätit i dag? Thai/sushi, frukt & bär och frukost
85. Vad har du för utbildning? Samhäll/beteende
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ansiktet, gillar mina läppar faktiskt
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Vill inte dra åt mig någon uppmärksamhet, men det finns komplex ja
88. Vilken är din bästa egenskap? Jag tror jag är rätt på omtänksam, vill att alla ska må bra innan jag kan ta det lugnt själv
89. Vilken är din sämsta egenskap? Ibland är jag riktigt lätt irriterad, men annars vet jag inte
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Haha ingen aning
91. Saknar du något? Ohja
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Väldigt!
93. Vad gör dig ledsen? Om något ledsamt sker eller om folk ljuger
94. Vad gör dig glad?Familj, släkt och såklart mina vänner
95. Har du varit gift eller förlovad? Nej, men jag vill gifta mig
96. Vad ska du göra i helgen? Plugga, umgås med min familj (morsdag) och äta grillat hahaha
97. Vad är det knasigaste du gjort? Jag har mina stunder haha
98. Vad har du för laster? ???
99. Vem är din förebild? Vissa vänner, men ingen känd person
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Plugga, som vanligt.. Bläää

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sno min dååå ;)

Svar: Såklart jag gör gummmsan!! ;) <3
Disa Thorsson

2013-05-23 @ 17:23:18
URL: http://nattstad.se/jennifermaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0