Fuckk you

Ja ni vet säkert alla vad det är som har hänt, och min dag gar varit helt otroligt dålig på grund av detta. För er som inte vet så har Peace & Love gått i konkurs och festivalen är inställd. När jag fick reda på detta imorse, har det varit en klump i min mage tills nu. Jag tror fortfarande inte att detta är sant, väntar fortfarande på att dom ska skriva att allt löste sig och att alla är välkommna igen den 25 Juni. Detta var sommarens höjdpunkt tillsammans med Caroline, och inte för att dra uppmärksamhet men när vi sågs idag blev det gråtkalas. Detta var verkligen en overklig händelse,. Och nej ingen har dött, men detta var något som vi hade taggat och väntat inför . Hela upplevelsen att resa tillsammans, själva. Träffa nytt folk, äta god mat, tälta, lyssna på musik hela nätterna under stjärnorna och framför allt alla artister och band som vi nu missar. Denna festivalen skulle bettyt jätte mycket för mig, eftersom att musik betyder mycket för mig.
 
Nu hoppas vi innerligt att vi får tillbaka våra pengar, vilket är mycket pengar. Sedan vet jag inte hur planerna blir i sommar, känns som om jag kommer få en riktigt dålig sommar. Men det är väl bara idag jag tänker så.
Jag funderar på att gå och se Håkan på Slottsskogsvallen den 8 Juni med Amanda (Magnum) och några andra bekanta. För håkan vill jag jätte gärna se. Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall, hoppas min dag imorgon blir bra! Förlåt för ett långt och lite deppigt inlägg, men jag vill att ni ska veta hur jag mår, känner och tycker.
 
Godnatt och sov såå gott, jag hoppas ni förstår!

Kommentarer
Postat av: emina

åh fyfan va tråkigt!!! :(
håkan vill jag också se <3

2013-05-28 @ 21:37:54
URL: http://halalkic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0