Everything turn out okey

TOPP: MONKI // KJOL: GINA TRICOT // HALSBAND: LINDEX (?) // + TOMS & RAYBAN
 
Heejsan friendos! Idag har det varit super skönt väder, fast alla har klagat på att det är kallt utom jag haha! Tog på mig kjol i alla fall och en stickad tröja i fall att det skulle bli lite kyligt! Jag har haft en riktigt chill fredag, man kan säga att vi hade arbetspass hela dagen från 8-12, så vi satt med datorerna heela dan! Fick gjort en del av min svenska, vilket är grymt skönt, har en liten del kvar! Sedan fick jag reda på att jag inte behövde göra min Psykolgi, vilket också var awesoome! Nu har jag bara historia kvar att göra nu i helgen, jippii!
 
Ja, jag skulle till gymmet idag men Jennifer kunde inte så jag struntade i det också, behöver min lilla motivation girl för att gymma faktiskt! Istället ska jag och Bella träffas i kväll och götta oss! Skriver mer sen, pözz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin outfit!!!

2013-05-24 @ 14:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0