Påsklovet börjar bra

God kväll!
Jaa äntligen är det lov, vilket är riktigt skönt! Dagen var riktigt slapp, vi började med film på historia lektionen då vi istället pluggade inför spanska provet och åt godis, desamma gjorde vi på Religionen. När det väl var dags för spanska så gjorde vi provet och åt sedan en god lunch! Det gick bra på provet för er som vill veta haha!
Efter våran goda lunch tog jag & Jennifer oss mot Hisingen för att gymma. Vi gymmade runt två timmar, riktigt gött pass med armar och mage. Det kommer kännas imorgon kan jag säga! Efter gymmet träffade jag Isabella & Amanda på bussen, för att sedan gå hem tillsammans!

Väldigt händelserik dag, dessutom gick jag & Amanda på en lång promenad i solen och nu sitter jag här ny duschad och påklädd redo för kvällens mys-planer! Jag ska träffa bägge Amandorna för en mys kväll! Vi får se hur det slutar! Har haft en riktigt bra dag och en bra start på mitt lov! Nu ska jag dra mig bort mot Amanda, pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0