In school


Ni får en gammal bild eftersom att det inte finns någon annan bild på denna usla skoldatorn!
God morgon! Idag började jag klockan 9 med muntligt prov i Historian, det gick faktiskt jättebra! Nu har jag 30 minuters håltimma och passar på att blogga lite.Vi har strax Psykologi och sedan sista lektionen Engelska. Efter skolan ska jag åka och köpa lite grejer, lämna lite saker hos mina farföräldrar och sedan åka till Jennifer. Jag ska spendera kvällen där tillsammans med några andra tjejer. Vi ska fira Jennifers födelsedag, det ska bli riktigt kul! Jag kommer antagligen inte blogga mer idag, det blir nog en sen men rolig kväll!
Ha en en super bra fredag, jag kanske hinner fixa några tidsinställda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0