Back!

Hejsan! Jag är verkligen uppriktigt ledsen över att jag inte har bloggat. Men jag har varken haft lust eller ork, det blir lätt så när man ligger hemma och har feber, hostar och en hals som aldrig ger sig! Nu är jag i alla fall lite bättre, jag orkar ju i alla fall blogga. Alltid något! 
Dessa dagarna har spenderats med min mamma som också varit sjuk, vi har gottat oss med god mat och sånt mysigt. Men jag har även sovit en hel del, försökt att plugga men det gick inte så bra och kollat på OTH!
(Tack Ulrika för att jag fick låna alla boxar, du har verkligen räddat mig nu under denna hemska vecka!)

Det är nog många som är sjuka nu, men jag ska ta mig tillbaka. Jag får undvika gymmet & min mamma haha! 
Det ska i alla fall bli skönt att komma tillbaka till skolan, jag har faktiskt längtat! Nu ska jag strax äta något gott framför tv!
Ha en riktigt fin fortsatt kväll, så skriver jag imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0