Tar en paus från allt med en promenad

Hejsan mina vänner! Efter att ha sovit och duschat träffde jag Amanda (den andra Amanda, haha) på en promenad. Jag är såå glad att vi fortfarande är bra vänner, för jag behöver precis en vän som henne. Som verkligen lyssnar, ger sina åsikter, tankar och råd! Det var skönt att dela med sig utav allt jag hade i tankarna, boostade ut allt på henne haha! Och såklart gjorde hon desamma. Nu mår jag mycket bättre och har tankarna på annat.
 
Just nu är jag fortfarande med Mandis, vi ska väl umgås lite till men sedan får jag gå hem, ska upp imorgon eftersom att jag ska på min 5-åriga kusins avslutning, det ska bli kul! 
Jag skriver säkert mer imorgon! Ha en bra kväll!
Världens finaste och absolut bästa vän, man kan inte ha bättre! Tack för att du ALLTID orkar lyssna, och att du ALLTID bryr dig!!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Sernborn

Åh va jag är glad att jag har dig, älskar dig så otroligt mycket världens bästa vän, finns verkligen ingen som du ♥ tack för att du alltid orkar lyssna på mina problem och ger såna goda råd aaaaaah vad jag älskar dig min ängel ♥♥♥ Best friends for evah and evah and evah <333
haha love you

2013-06-12 @ 22:55:29
URL: http://www.amandaolssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0