Summer plans

Jag fick faktiskt en fråga vad mina planer är i sommar och tyckte att det kanske var intressant för er alla att veta!
Vi brukar ju alltid resa utomlands i slutet av Juli och komma hem en vecka innan skolan börjar men eftersom att vi reste till Cypern för en månad sedan så kommer vi tyvärr inte resa utomlands detta året! Dock ska vi kanske till Paris i November men det är inte planerat än. Denna sommaren kommer jag att spendera hemma. En svensk sommar kommer det att bli! Tanken var att gå på Peace n Love en vecka med Caroline men tyvärr blir det inte av. Jag kommer jobba i sommar i alla fall, 3-4 veckor med mellanrum såklart så jag kan få ledigt och spendera tid med alla mina vänner! Så planerna är helt enkelt att jobba så mycket som möjligt så jag får pengar, dessutom ska jag spendera mycket tid med mina vänner eftersom att det blir väldigt lite tid över till dom när vi går på separata skolor! Det kan alltid hända spontana resor, man vet aldigt med min mamma, men än så länge så kommer vi vara hemma! Jag har såklart tankar på att de kanske kommer att bli tråkigt att bara vara hemma hela lovet men jag tror det behövs! Men som sagt, det poppar säkert upp några små turer runt om i landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0