Perfection

Bästa köpet idag, så jäkla nöjd!!

Heeeejsan! Jag har haft en jätte bra dag även om min förkyldning har blivit typ tusen ggr värre haha! Nu rinner det i ögonen också, toppen!! Vid 11 lämnade vi huset och kikade in rean, det var ganska mycket rea men antagligen börjar all rea imorgon så jag får väl åka in till stan imorgon! Vi shoppade i flera timmar, både mamma, Saga och Frida hittade massa fina saker. Jag fick med mig 5 saker hem, ni får se senare ikväll eller imorgon! Efter besöket på Frölunda Torg åkte vi mot en thairestaurang och åt, såå gott! Nu är vi alla hemma och jag ska redigera ihop lite shopping bilder! Ha en fin fortsatt söndag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va snygg!! Vart är den ifrån?

2013-06-23 @ 23:00:36
URL: http://nattstad.se/jennytherese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0