Något utav det finaste

Så fin i sin rosa klänning!
Gratis fika gillar vi allt!
Finaste pojken i världen!
Hej! Efter att ha besökt Ikea och ätit lunch åkte jag tillsammans med min farbror och mina farföräldrar till min kusin som hade avslutning! Hon var så söt och sjöng så bra, dessutom blev hon överlycklig när hon såg mig eftersom att det var ett tag sedan. Jag välkommnades utav en jätte mysig & lång kram, och så sa hon "jag har saknat dig Disa" när en 5-åring säger något sådant blir man så glad! Fick även träffa min nya kusin, en liten pojke på knappt 2 månader. Det var något utav det finaste jag sett, en sån liten fin och söt kille. Tänk att han ska växa upp och göra under i denna världen, det känner jag på mig! Efter fika och mycket lek så är jag nu hemma och är helt slut. Jag har kommit in i någon rutin nu att jag är riktigt riktigt trött på eftermiddagen - sover och sedan är pigg på kvällen! Får försöka ändra på det ikväll! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå förstår PRECIIS vad du menar, har kusiner i nästan samma ålder, bästa känslan när de kommer och ger sånna mysiga kramar och ropar ens namn och är superglad när man kommer. Lycka ända in i hjärtat ju!

2013-06-13 @ 20:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0