Magisk helg

Några bilder är lånade från Julia & Linns blogg!

Heeej! Jag kan inte beskriva med ord hur bra start jag har fått på mitt sommarlov med denna fina helgen! Allt har varit så underbart bra och fantastiskt kul!!
 
Festen i fredags hos Amanda var riktigt riktigt lyckad, jag hade riktigt kul och jag träffade så mycket nytt folk men även gammalt! Festen startade med en liten middag med 6 underbara tjejer sedan förkrökade vi lite innan festen startade vid 8. Vi hamnade i säng runt 4 och fick sedan vakna vid 10 för att börja städa! Sedan blev det brunch med pannkakor samtidigt som dagen rullade på! På kvällen åkte jag och Amanda in till stan tillsammans med Olle för att grilla i slottsskogen innan Håkan. När konserten drog igång var det en fest från början till slut, så otroligt jävla bra! - Ja man får svära om det är riktigt behövligt haha! Kom hem vid ett och sedan dess har jag sovit!
 
Idag ska jag vila upp mig, spendera tid med familjen och ägna tid åt bloggen! Känner nästan att jag behöver lite egen tid också! Men keep updated för att se mer bilder och videos från konserten sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0