Fina kvällar

Glad midsommar på er!
Ja, herregud vad tiden har gått fort! Det är redan midsommar och två veckor av mitt lov har redan gått! Tiden går alldeles för fort! 
Igår åkte jag och några tjejer ner till havet för att grilla, men det gick inte som vi tänkte. Grillen ville inte tändas så vi fick flytta våran lilla grillkväll hem till Amanda. Det blev en lyckad kväll till slut, det slutade med att vi satt på Amandas altan och grillade. Det var verkligen en jätte fin kväll och det är sådana kvällar man ska ta vara på! Det är sådana kvällar man kommer minnas! Jag antar att det kommer bli en massvis av mysiga grillkvällar nere vid havet med fina människor! Nu ska jag föna håret och sedan ut och fixa en midsommarkrans till mig själv, lite av en tradition så jag känner inte bryta den bara för att jag blir äldre! Sedan ska vi bort till några kompisar och äta midsommar lunch tillsammans med Amandas familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0