En dag på en ö

Heeej! Det blev lite dålig förklaring vart jag skulle igår. Amanda går ju på skolan ute på Öckerö och eftersom att det var hennes sita kväll där och jag inte hade sätt stället så åkte jag till henne. Det var planerat att det skulle bli en avslutningsfest men det blev lite krök på en mysig klippa vid havet istället! Jag hade det riktigt mysigt igår med en massa trevligt folk. Somnade rätt så sent och eftersom att Amanda och company hade avslutning idag så hängde jag på. Det innebär att vi gick upp vid halv 8 och sedan tog oss mot skolan. Hon hade en jätte fin skola och avslutningen var också fin och jätte rolig! Förstår att hon kommer sakna sin klass och skola dubbel så mycket som jag kommer. Speciellt eftersom att hon bor där ute under tiden hon går i skolan! Sammanfattningsvis har jag haft en mycket rolig dag, nu är jag däremot riktigt trött och jag ska bara göra lite nytta här hemma och sedan sova!
Måste städa mitt rum, det ser ut som ett tredjevärldskrig! Men jag skriver mer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0