En bra tisdag

Heeeej! Åh min dag har varit så bra även om den varit lång! Vid elva åkte jag in till stan för att dela ut kakorna med Jennifer sedan köpte vi med oss lunch till skolan! Jag köpte även en Håkan biljett tills på lördag!!!! Aaaah, så jäkla kul! Ska gå med Amanda Magnum och hennes vänner! Det ska bli grymt!!! Jag fick reda på några betyg och det gjorde verkligen min dag! Jag känner att jag kommer gå ut med bra betyg från ettan. Så jag är nöjd med min insats som elev på Jensen. Vid fem hade vi utställning av våra projekt i skolan och efter det åkte jag hem. Jag är så grymt trött så jag ska bara bädda ner mig i sängen och kolla på Awkward säsong 2, wiie! Imorgon ska jag sova ut, försöka i alla fall inte så lätt när man har byggarbetare som hammrar 24/7, haha! Imorgon ska jag träffa Caroline & Ulrika på en fika! Hoppas ni har haft en bra dag, can´t wait until fridayy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0