Det går inte åt rätt håll

Hejsan, har inte haft någon tid eller lust att blogga idag. Mått såå dåligt, så jag har bara legat och kollat på GA hela dagen! Och ni vet ju vad jag gör när jag mår dåligt.. Ja juste, bakar, äter och städar och det är precis vad jag gjort! Bakade precis en kladdkaka, gjorde vattenmelonhjärtan, städat huset och ätit en massa mat. 
Nu är det en vecka kvar till jag börjar jobba, 20 dagar kvar till Italien. Och jag måste bli frisk och så som det ser ut nu så går det inte åt rätt håll. Nej men usch vad deprimerad jag låter, men det är så det är just nu. Jag hoppas att dagen imorgon blir bättre, nu ska jag äta glass och lite annat som jag kan hitta i huset! Ha en fin kväll, puss & kram och förlåt för att depp inlägg mina finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0