Bra & Dåligt

+ Imorgon ska jag och Bella ha en liten mysdag med shopping & lunch
+ Är ledig imorgon
+ På fredag är det avslutning
+ Jag har en jätte fin avslutningsklänning
+ Jag kommer gå ut med bra betyg
+ På fredag kväll ska jag träffa en massa goa människor
+ På lördag ska jag se Håkan 
+ Jag tror jag kommer få mitt sommarjobb
+ Vi kommer kanske få tillbaka pengarna från P&L och SJ
- Peace & Love är inställt, har inte fattat det ännu 
- Känns lite som om min sommar kommer bli tråkig ibland
- Kommer sakna Jennifer lite extra när hon åker till Turkiet och sedan Portugal, vi har kommit så nära!
- Min moppe är fortfarande trasig

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kommer sakna dej med mitt hjärta!

Svar: Kommer sakna dig mer, vi får ta vara på tiden när du kommer hem!!
Disa Thorsson

2013-06-05 @ 23:04:42
URL: http://nattstad.se/jennifermaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0