Solsken

Hejsan! Jag antar att ni tycker att min blogg är urtråkig nu när jag bara lägger upp små bildinlägg men det har varit så lite tid åt att blogga. Det har varit mycket kunder denna veckan och när jag kommit hem har jag bara velat sova, för att det tar så mycket energi att faktiskt stå här i butiken.
Men även om det tagit mycket energi och tid så börjar denna veckan närma sig ett slut. Jag trodde att det var onsdag idag men det är redan torsdag, två dagar kvar på detta stället och sedan ska jag till Italien med underbara Amanda Magnuuum!!! Antagligen kommer jag även att jobba sista veckan i Juli också för att få in lite extra pengar!
Imorgon är det fredag och efter jobbet ska jag sitta barnvakt och på lördag ska jag först jobba, sedan in till stan för att köpa en sak och sedan ska jag träffa Jennifer och hjälpa henne med hennes sommarjobb, hon jobbar nämligen i en kiosk i Kungälv där hon säljer fika till folk som dansar, haha det låter kul men det ska bli spännande och se hur hon har de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0