För 2 dagar sedan

God morgon, innan jag berättar om en riktigt bra gårdag tänkte jag bara berätta lite om tisdagen!
Efter jobbet åkte jag hem till Amanda Magnum där jag träffade upp några tjej kompisar från min gamla klass! Vi åt tacos och sedan glass och vi hade det jätte mysigt! Senare på kvällen träffade vi killarna  (från våran gamla klass) vi tog alla mopparna ner till havet och badade! Det var riktigt skönt i vattnet och det var hur mysigt som helst att spendera lite tid med sina gamla vänner även om man jobbar till klockan 6 varje dag! Sådana kvällar ska man njuta fullt ut utav!
 
Nu sitter jag i min lilla butik och ska strax äta frukost.. Fick ta med mig idag för annars skulle jag inte hinna! 
Jag tänkte skriva om gårdagen då vi överraskade Amanda som fyllde 17 år igår men det gör jag i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0