Vampires

Jag fick en fråga för ett tag sedan vilka serier jag kollar på och vilka jag har hemma! Jag har ju trots allt redan svarat på den frågan men det skadar inte att svara igen! 
 
Just nu för tillfället följer jag ingen serie, i sånna fall vore det The Vampire Diaries (TVD) men dom har ett litet break men kommer tillbaka nästa vecka! TVD är på sin 5 säsong och säsong 4 kommer snart ut i butik. Jag vet inte när, men jag bevakar säsong 4 på cdon.com - jag kommer få ett mail när den kommer ut online & i butik! Jag har säsong 1,2 & 3 hemma! När man har köpt sin första fortsätter det bara, det blir som en rutin. Om följande säsong kommer ut köper man den, oavsett om man redan har sett den! 
Jag rekomenderar TVD, jag har kollat på serien sedan den startade och allt blir bara bättre och blodigare! Det är ju trots allt vampyrer inblandade! 
Om man vill se något mer grovt, mer våld, sex och blod så är det True Blood som gäller! True Blood (TB) började jag få intresse av när dom visade den första säsongen på svt en gång i tiden. Något år efter köpte mamma säsong 1 till mig och sedan köpte jag 2 och 3 som redan hade släppts. Fastande som sagt, så bra story och allt! Och såklart fastnade jag för alla karaktärer! Nu väntar jag på säsong 5 som ska släppas i butik snart, bevakar även den på cdon.com! I juni ska dom börja filma säsong 6, det ska bli så otroligt kul & spännande! 
Bägge serierna är bra, men det är lite mer blod, sex och våld i True Blood!
Jag vet inte varför jag har fastnad vid vampyrer, men jag tror säkert att jag hade fastnad för Gosspi Girl eller vad som helst om man bara börjar kolla! Men det vågar jag inte, för om jag börjar kolla på något så måste jag se klart allt, allt! 
 
Ni kan se alla The Vampire Diaries avsnitt HÄR & alla True Blood avsnitt HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0