Sick

-Två bilder från gårdagen!

Hejsan, anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag tog mig hem och sedan la jag mig i sängen och kollade på True Blood kvällen ut! Jag mådde så fruktansvärt dåligt när jag kom hem. Både huvud, hals, öron och resten av kroppen gjorde bara ont. Det var väl min kropp som visade att jag skulle ta ett break från omvärlden och placera mig i sängen en hel kvällen! Tanken var att gå på ett Zumba pass med Jennifer men jag orkade verkligen inte, även om jag hade sån stor lust att dansa så var det bara att avboka!
 
Idag är jag hemma från skolan, har bara hunnit äta frukost och jag går fortfarande runt i min morgonrock. Idag måste jag vila, inge pluggande eller städande. Bara vila, kolla på tv eller spela sims eller något haha!
Jag hoppas att jag blir frisk fort, det är viktigt att vara i skolan just nu speciellt när vi har nya kurser som börjar. Aja är man sjuk så är man!
 
Ha en toppen dag, jag hoppas att ni mår bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0