Last night

Heejsan! Igår hade jag verkligen en jätte mysig och rolig eftermiddag/kväll! Jag träffade Amanda i stan efter skolan igår, vi köpte godis och sedan åkte vi hem! Jag åkte hem och åt och desamma gjorde hon. Sedan träffades vi vid 3 tiden och ojj vad mycket vi hade att prata om! Vi sågs ju senast dagen innan julafton liksom! Från klockan tre till halv 8 pratade vi om allt mellan himmel & jord. Det var super mysigt och kul! Vid 8 tiden åkte vi hem till Amanda Magnum, haha. Det var så kul att träffa henne, jag träffade henne senast i höst och då skulle hon vara borta med sin skola i två månader. 
Det var som sagt jätte mysigt och kul att träffa dom båda, vi fikade och pratade en massor! 
Sedan vid 11 slaget åkte vi hem igen! Hade en grym fredag!

Idag blir det plugg, har både Jensen NP prov & Spanska prov, jippie.. Det är bara att sätta i gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0