It's working

Hejsan! Konstigt nog fungerar min dator som vanligt igen men den ska fortfarande in på en liten koll imorgon! 
 
Igår kväll åkte jag in till stan för att träffa Jennifer, Miyase, Adam och Antonio för en avskedsfika! Antonio ska ju flytta till London där hans syster bor & gå i skola där. Kommer sakna honom riktigt mycket, vi har haft så otroligt kul ihop, vi alla fem! Vi åt och sedan behövde Antonio åka hem, vi sa hejdå och kramades, kommer verkligen sakna honom! Jag, Jennifer och Miyase fortsatte inne i stan med lite kvälls-shopping! Fick köpt ett halsband från Gina Tricot på rean! Alltid lika kul att fynda! Sedan åkte jag hem vid 6 tiden för att äta middag med min familj och våra gäster!
 
Idag har vi bara slappat, handlat och skaffat gymkort! På tisdag börjar gymmandet men tills dess ska jag vila upp mig så jag orkar! Ikväll blir det lite dipp & grönsaker framför tv. Vi är så trötta efter denna helgen!
Imorgon börjar skolan, det ska bli kul att komma tillbaka! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0