Har man tråkigt så har man

Ja, rubriken säger ju allt! Det var ett tag sedan jag var sjuk, har glömt av hur tråkigt det där. Kom precis in från en tur i trädgården, det var det ända jag kunde komma på att göra. Jag fick linda in mig i varma kläder, halsduk, vantar och mössa. Kände mig som en pingvin, som går rund vankandes i snön, haha! 
Det var riktigt vackert när snön föll, solen lös upp allt och fåglarna kvittrade. Vilken poet jag är, eller hur? Nej men det var riktigt skönt & tyst, är inte så van vid tystnad.
Nu sitter jag och dricker varm choklad och lyssnar på musik, jag måste plugga matte också men jag får se om jag orkar. Denna dagen har ju bara runnit iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0