Färgglatt

Topp, kofta & Jeans: Gina Tricot // Ring & Skal: H&M // + Dr. Martens

God kväll! Hoppas att ni har haft en bra dag, min har varit lite seg eftersom att jag har varit så trött på skolan och jag ville så hemskt gärna bara ligga kvar i sängen. Men alla månadar är ju typ samma, det går över! Bortsett från all trötthet hade jag en bra dag, lite irriterad på några saker som sker i klassen men det behöver jag inte gnälla om här! När jag kom hem, åt jag och sedan satte jag med ned med pluggandet. Nu har jag ett litet break men ska strax tillbaka! Jag bloggar nog inte mer ikväll, eftersom att jag måste fokusera på min mattebok, men vi hörs av imorgon!
Puss & kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0