BRA DAG

-Bjuder på en bild från Danmark, ikväll kommer det massa bilder!

God kväll! Just nu har vi vårat besök hos oss, Frida & Brice! Brice kommer från Frankrike, så pappa är ju helt fascinerad! Han älskar ju Frankrike! Vi har i alla fall ätit en god middag, pratat en massa och haft det grymt trevligt ihop! Nu ger jag dom en liten vuxen time ihop, haha! Orkar inte sitta kvar längre, vill ju blogga, hehe!
Idag hade vi en liten mini julafton hos min kusin, jag fick ett presentkort på Gina Tricot på 500.- riktigt bra! Tuva (min kusin) 4 år gammal fick en massa fina klappar! Vi åt en god lunch och lekte en massa i hennes nya rum! Jag har haft en riktigt mysig och bra dag, nu hade jag tänkt att bjuda på bilder från Danmark, alla bilder kommer i delar! Ha en fin kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0