Thursday 17:43

Hallå! Jag har haft en bra dag i skolan, det gick bra på spanska redovisningen och nu är min vecka tom på läxor. Jag har inte hunnit träna något, men imorgon ska jag träna och förmodligen i helgen också! 
Efter skolan åt vi lunch som vanligt och sedan vandrade jag & Miyase runt i stan för att titta på lite saker. Jag var hemma vid tre och kände bara att jag behövde göra något vettigt, inte bara kolla på OTH hela dagarna ut. Så jag tvättade min moppe, vädrade mina sängkläder och grov städade mitt rum. Nu är det rent och fint och jag kan förbereda mig inför en mysig torsdags kväll i mitt rena rum. Jag kan verkligen störa mig på att mitt egna rum är kaos, kan inte koncentrera mig, haha! Nu är allt bra gjort för dagen och jag ska strax ta en dusch. Jag förtjänar att smygtitta lite på säsong 2 av OTH, så mycket som jag har städat, hahah! 
 
Förresten, imorse var det värsta vinter vädret med snö och grejer och när man kommer hem igen är den 5 plus och sol. Konstigt! Nu fick ni veta alla min tankar eller ah vad jag har gjort! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0