Romantiska dagen

Heej alla romantiska där ute! ♥ 
Jag är nog inte en enda som tycker att alla ♥-dag är överskattat, men det är ju bara så mysigt och gulligt! Jag tycker att man borde vara snäll, omtänksam & generös året om inte bara på en viss dag! Men visst är det fint ändå!
I morse hjälpte jag Amanda med lite små saker inför hennes lilla dag, vilket ni kan se på bilden ovan! Hon hade ett par jätte bra ideér så det var bara att åka och handla! Jag fick även köpt blommor & choklad till mina föräldrar!
 
Efter att ha fixat och donat i timmar är jag nu hemma och är klar med kläder & smink! Ikväll ska jag hem till Miyase tillsammans med Jennifer och några fler! Det ska bli super mysigt, om man inte har pojkvän får man ägna tiden åt sina fina vänner istället, eller hur? Jag tror det kommer bli super mysigt ikväll!
Hoppas ni får en jätte fin & romantisk dag så skriver jag säkert något ikväll! Puss & kram!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0