Nu var måndagen över och alla bekymmer borta

Ni får en fin sol bild bara för att det var värsta fina vår vädret idag! ♥

Heeej, åh glädjen bara sprider sig i kroppen på mig just nu! Vet ni känslan när man har skrivit klart ett jätte långt arbete? Jag är i alla fall klar med den där dumma Antiken skiten, 4 sidor blev det, totalt 9 timmar. Sjukt.
Nu är jag klar och jag ska bara njuta av känslan så länge den stannar, trodde seriöst aldrig att jag skulle bli klar!
 
Nu sitter jag i alla fall med musik i öronen, högsta volym, så grymt skönt! Haha måste landa lite, känner jag..
Nu är måndagen avklarad, och den var helt okej men imorgon väntar en resursdag som bara består utav en mattelektion, sedan ska vi ta resten av tiden att plugga. Men tadaaa, jag har inget plugg. Imorgon blir det sovmorgon, skola klockan två och sedan ska jag utnyttja mitt matkort med en fika och sedan ska jag hem! Vilken bra tisdag ändå! Haha planerar i förhand här ja..
Nu ska jag ta en långdusch & sedan OTH all night long, i alla fall tills jag somnar! PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0