Dimmig onsdag

HEJSAN! Long time, so seen eller vad det är man säger.. Jag har haft en bra start på denna veckan, igår blev det ingen bloggning för jag somna när jag kom hem och sedan behövde jag tyvärr plugga. Det känns som om det är massa i skolan, men det är inget. Imorgon har jag en redovisning i spanskan men annars är det inget annat. Jensen prov i svenska nästa vecka men annars är det tomt i pluggboxen, haha.. Nu är jag klar med allt inför imorgon och jag lägga lite tid på bloggen. Det är ju de sista jag gör nuförtiden. 
 
Idag hade jag en vanlig skoldag, 09:00-12:40, jag gick lite tidigare för att jag skulle klippa mig. Jag blev så nöjd!! Jag klippte mig senast innan balen så det var ett tag sedan. Theres klippte bort några centimeter och whoalla blev det som nytt igen! Riktigt bra! Ikväll blir det en tv kväll med familjen, mamma klagar på att jag aldrig gör något med dom. Konstigt, jag pluggar? Dessutom kollar jag på OTH non-stop! Jag är redan klar med säsong 1, wihoo! 
Nu ska jag äta muffins, puss & kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0