Behövlig ledighet

Freedag & lov!! Vad skönt det är med lov, känner verkligen att jag behöver det just nu! Hela veckan har ju bara varit lång & onödig fram tills nu! 
 
Imorse tränade jag & Jennifer och sedan köpte vi med oss lunch till skolan och åt där. Skoldagen rullade på och vid sista lektionen var det filmdax och lite småfika! Vid fem rusade vi ifrån skolan och nu är jag äntligen hemma. Jag hade jätte gärna velat träffa Amanda & Isabella men jag mår verkligen inte bra. Jag har migrän, och faktiskt lite illa mående. Kan bero på trötthet eller all stress, vem vet?
Ikväll blir det en mysig hemma kväll med massa go´heter! Mamma har precis kommit hem med en massa mat, bla god frukt, glass och chips. Jag ska bara gotta mig ikväll och vila upp mig. Jag har ju en massa tid över nu så det blir nog inge problem att ta en ledig kväll ifrån allt!
 
Inga planer på lovet. Jag ska väl försöka umgås med alla mina vänner, träna, sova & äta! Men i helhet vila upp mig inför vecka 8. Men inget skolprat nu! Ha en super fin fredag, helg & lov! Ovanför ser ni en sneak-peak på mitt rum! Imorgon får ni se allt i ett! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0