Tankarna innan 2014..

Ja, tankarna i mitt huvud just nu är blandade..
Hur kommer 2014 bli? Kommer det bli lika lugnt och bra som detta? Kommer något spännande hända? Så många frågor eftersom att det redan är ett nytt år. 2 år redan på denna bloggen känns s j u k t.
 

-Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, en hel del faktiskt!

-Hur har ditt 2013 varit? Om man kollar tillbaka har året varit väldigt bra faktiskt. Var lite skeptisk mot 2013 men det blev ju ett bra år! Minns så mycket bra saker!

-Vad spenderade du mest pengar på? Ojj, kläder och mat är väl det vanligaste..

-Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, alla mina vänner har gjort detta året riktigt bra. Var ju på resor och en konsert som jag aldrig glömmer! Sådant gör mig såå glad och lycklig!

-Vem har du umgåts med mest? Lite svårt, men Jennifer har legat väldigt nära mig detta året faktiskt. 

-Vart reste du under 2013? Cypern, Danmark, Italien, Frankrike!

-Blev du kär i år? Har alltid varit lite småkär i någon men nej inte riktigt KÄR i någon nej. Kanske nästa år?

-Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Finns så många tyvärr..

-Vad är din största framgång 2013? Detta låter löjligt men jag tror att jag har "hittat mig själv" detta året faktiskt..

-Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Kärlek! 

-Vad gjorde du på din födelsedag? Var ju på praktik hela dagen men sedan träffade jag tre utav mina underbaraste vänner, fikade och sen träffade jag familjen på restaurang. Min födelsedag firades även med tjejmiddag hos mig helgen därpå!

-De bästa nya människorna du träffade? Har tyvärr inte träffat så många nya människor faktiskt haha. Men när jag började åka ut till Öckerö där Amanda Magnum går i skolan så träffade jag massa gött folk haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0