Håkan den 7/6

Härom dagen så fick jag ett sms från Magnum att Håkan skulle ha en konsert under hela 2014. Jag kikade jag på facebook och blev så otroligt glad över de! Jag gick ju inte på hans senaste konsert som var i Scandinavium men jag kände inte heller för det. För jag har redan sett honom i Scandinavium, köat från 6 på morgonen tills 8 på kvällen. Så blev jag såå glad att han har en konsert till, som även är på sommaren! Mycket lättare att köa i värme! Amanda kunde tyvärr inte vilket är riktigt tråkigt..  -Men jag ska spela in Amanda, jag lovar!  Men det gjorde inget för jag tror att jag kommer att ha lika kul med Ulrika!
12 igår släpptes alla biljetter, som tur är har Ulrika en ritkigt fin och snäll mamma som ringde och skaffade biljetter till oss! UNDERBART! Vi ses den 7 Håkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0