Ett efterlängtat lov

Heeej! Jullov nu då, vilken lättnad! Efter skolan igår så åkte jag hem och åt osv för att sedan åka tillbaka in till stan för julavslutning med skolan! Det var mysigt och en bra avslutning, dom lyckas med varenda avslutning tycker jag!
Tanken var att dra med klassen till Jul på Liseberg, men istället var det tyvärr många som inte kunde så kvar var jag, Miyase, Olivia, Emelie, Tobias och Felix. Och eftersom att det var riktigt kallt så gick vi på bio istället! Vi såg The Escape plan. Jag är inte mycket för Thriller och Action men filmen var faktiskt bra! Ni ser trailern här!
 
Dagens planer är att julhandla med Amanda, ska försöka få alla paket köpta idag! Skriver sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0