Annandag jul

Bider från Jennies grymma blogg, kika här! 
Heej! Bloggade inte igår eftersom att det var juldagen och jag var såå jäkla trött. Låg mest i sängen och kollade på GA och åt från allt godis jag har fått i julklapp.. Senare på eftermiddagen åkte jag till Magnum, hon skulle ha ett litet krök senare på kvällen så jag åkte dit lite tidigare och fixade mig osv! Tjejerna kom förbi - Jennie, Jossi & Issa. Vi beställde pizza och åt, vid 9 kom alla andra! Blev ett kul och lyckat krök faktiskt! Kul att lära känna nytt folk!
 
Idag vaknade jag och Jennie upp hos Magnum, vi hade ställt klockan på halv 8 för att vi skulle till rean i stan. Åhlens hade tydligen 50% på delar av butiken, och det öppnade 9 så vi var i god tid. Resten av dagen spenderades i stan med tjejerna, riktigt kul & mysigt! Nu ska jag ta en låångdusch och mysa i sängen till dom sista avsnitten av GA säsong 10.. Kan inte förstå att hela serien är över.. Synd, men jag skriver säkert senare ikväll!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa vad du fick i julklapp och om du hittade något på rean? :D

Svar: Jag har inte fått alla mina julklappar än men när jag samlat alla ska jag ta kort på dom! Hittade väl inte så mycket på rean tyvärr för jag var inte på något shopping humör men visst! :)
Disa Thorsson

2013-12-26 @ 17:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0