Utby

Heej! Jag hade en jätte bra gårdag igår! Först åkte vi till Utby jag, min syster & min pappa. Eftersom att mamma är i Skåne med sin vännina så ville pappa passa på att ta med oss till Utby där han en gång klättrade i bergen. Jag tyckte det lät så tråkigt men jag hängde med i alla fall.. Och gissa? Det var super vackert, häftigt och riktigt mysigt! Pappa visade oss dom "lederna" som han har klättrat i och efter att jag och Saga själva hade fått klättra lite (utan rep osv) så åkte vi hem!  Efter vårt lilla äventyr och efter att legat hemma på altanen och solar så åkte jag till farmor & farfar.. Vi fikade, pratade om allt det vi pratar om och sedan vikade jag av dom eftersom att dom åker till Tyskland idag. Senare på kvällen träffade jag mina Amandor, vi hade en liten sleepover vilket behövdes för min del. Vi pratade om en massa, åt o drack gott och till sist kollade på en bra film! Nu däremot har jag sådan huvudvärk, jag hoppas att den försvinner för jag ska försöka träffa Jennifer ikväll! Ni ska få lite mobilbilder som jag vill dela med mig utav! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0