The autumn is better

Ja, hösten närmar sig verkligen! Många ser det dom en nackdel med all kyla, tjocka kläder och allt annat elände men oj vad jag längtar! Även om sommaren är så otroligt fin, varm och helt underbar så kommer jag alltid välja hösten, jag antar att jag är en höstmänniska!
 
Tänk er alla fina outfits som man kan planera med stickade tröjor, Dr. Martens och sin perfekta höst/vinter jacka! Känslan när man går hem från bussen och löven faller ner från träden samtidigt som man kurar ihop sig under sin stora halsduk, vägarna täcks av ett lövtäcke med vackra färger! När man sitter inne och läser en bra bok/tidning, tänder ljus och dricker en varm dryck. Även om sommaren är aktivitets fylld så finns det så mycket man kan ta sig itu med som tex träning, börja läsa en bra bok, baka, mysiga promenader, shopping, bio, mysiga middagar och framför allt fotografering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0