Q/A

ANONYM:
Har du gått från vampyrer till doktorer? :) 
Varför blev det så?
Svar: Jag kollar fortfarande på dom senaste avsnittet av True Blood som läggs upp varje vecka. The Vampire Diaries som jag kollade på tidgare visas inte längre, deras femte säsong kommer i höst tror jag. Så därför strosade jag runt lite bland olika serier och eftersom att jag redan sätt One Tree Hill två ggr så bestämde jag mig för Grey's Anatomy, och serien är såå bra!
 
CAROLINE:
Vart köper du dina VS produkter? 
Kram, grym blogg!!
Svar: Tack så mycket! Vid min skola ligger det en liten skönhetssalong och där har man kunnat köpa VS body lotion & spray. Dom säljer fortfarande och heter D'egde men dom har satt ett högre pris så jag kan istället rekomendera Grandparfymeri & en annan skönhetssalong vid Grönsakstorget som har en VS avdelning! Sedan har VS en egen butik på Landvetter!
 
ANONYM:
Så underbart härliga bilder du har bjudit på det senaste Disa! :D blir riktig inspirerad och glad, så passade på att nämna det nu för undrar vart du fått tag på den fina biknin du har på dig? 
Svar: Nej men tack så mycket, vad gullig du är! Bikinin är faktiskt lånad utav Amanda, jag tror hon har köpt den i Thailand faktiskt. Jag har hört att det är populärt med sånna bikinis där nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0