Lyckad lördag

Heejsan! Jag har haft en riktigt bra dag idag! Först träffade jag upp Amandorna, Issa, Lizel och Linnea. Vi åt på Jensens och sedan åkte Linnea och Lizel hem. Samtidigt som dom lämnade drog vi oss mot en mysig del av stan, "parken".. Där satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord och det var riktigt mysigt. Speciellt när man känner av att solen fortfarande värmer! Efter 6 tiden åkte vi hem till Issa, köpte pizza och avslutade kvällen med en film. Nu är jag hemma efter en riktigt lyckad lördag och funderar kring morgon dagen. 
Jag & Jennifer ska sälja på ett loppis som är i Göteborg, på Slottsskogsvallen.. Men ingen av våra föräldrar kan köra.. Kollade även väder prognosen och det ska regna, känns som om vädergudarna inte vill att vi ska sälja.. Jag hoppas att allt löser sig i värsta fall får vi ta bussen.. Åh herregud...
Hoppas ni fick en riktigt bra lördag, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0