Inför bbq ikväll - självplock

Hejsan! Dagens planer blev helt ändrade.. Istället för att först åka till mina farföräldrar så åkte jag och min familj bort till ett "självplock-ställe" här i närheten. Vi plockade allt från grönsaker till bär, vi tyckte det kunde vara lite kul att plocka själva speciellt när vi ska ha bbq ikväll! Nu är vi hemma och har precis ätit sen lunch.. Ska strax bli körd så att jag kan starta städningen innan dom kommer hem ikväll! Tyvärr kommer jag inte träffa Amanda idag men vi ska träffas i veckan istället, det passade bättre eftersom att vi båda hade lite plugg och andra sysslor! Blir så tråkigt när det blir så tajt och stressigt, då träffas man hellre när man har gott om tid!
Nu ska jag strax åka som sagt, men skriver säkert mer ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0