Första skoldagen avklarad!

Heejsan! Just nu sitter jag på bussen hem från första skoldagen! Det känns bra att vara tillbaka även om det är många förändringar som har skett! Vi får se hur allt kommer att bli! Nu ska jag i alls fall hem och äta, blogga, ha hemmaspa och sova!
 
Lite ansiktsmask m.m skulle inte skada efter gårdagen! Känner mig lite sliten och jävligt trött.. Igår efter att jag hade varit i stan med Jennifer så tog jag bussen ut till öarna där Amanda Magnum och hennes klass hade insparksfest för ettorna! Det blev en riktigt rolig kväll även om allt inte slutade som vi alla trodde! I alla fall, alltid lika kul att åka ut till Öckerö för man träffar alltid nytt folk!! Vi hade i alla fall ett riktigt trevligt dygn tillsammans även om jag kom hem tidigt imorse och sedan försov mig nu när jag skulle till skolan! Aja, ha en riktigt bra tisdag så hör jag av mig med outfit bilder och lite Cypern-mobil bilder! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Kan inte du berätta lite om ditt gymnasium? :) tycker du det är bra? :)

2013-08-20 @ 19:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0