En dag utan lektioner

Heejsan! Efter en riktigt bra dag i "skolan" med dogdeball så är jag så sjukt trött! Vi befann oss i Valhalla hela dagen, alla samhällare mötte varandra i dogdeball (spökboll typ) det var i alla fall kul! Vi vann trots allt, vi vann hela alltet!! Så kul när vi hade ett beachtema i klassen ocksåå! Efter min dag mötte jag upp Isabella & Amanda för en liten fika på EH, riktigt kul att vi träffades alla tre och pratde lite! Sen när Amanda skulle återgå till sin lektion så gick jag och Bella mot Nordstaden och tog sedan bussen hem! 
 
Ikväll ska jag ut till öarna, ska träffa Amanda Magnum och alla hennes friends där ute! Planerna är att bada, vi får väl se.. Ett sista dopp kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0