En dag i stan

God kväll! Jag har haft en super mysig dag tillsammans med Bella! Först åkte vi in vid 12 tiden och strosade runt i Haga, det är så otroligt fint och mysigt där så man får inte nog. Vid lunchtid satte vi oss vid ett super gulligt café och åt varsin tallrik med pasta, ost och räkor! Det var kul att pröva något annorlunda och det var gott dessutom! Sedan vandrade vi runt bland dom mysiga butikerna, fotade och hade det allmänt mysigt! Efter vårt besök i Haga drog vi oss sakta ner mot stan där vi kollade i några butiker. Fick köpt ett armband och en topp, ni får se den imorgon! Efter de träffade vi upp min mamma, min syster, Amandas mamma Tina och Amandas lilla syster Elvira. Vi gick runt och blev underhållna av alla event som skedde i stan. Det är ju Kulturkalas i Götet nu! Nu är jag i alla fall hemma och ska strax sova!
 
Imorgon blir det ett läkarbesök och vara hemma! Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0