29/8

Hej! Jag vet att jag alltid skriver om min trötthet haha, men idag är jag verkligen trött. Nu är det inte mycket energi kvar i denna kroppen.. Efter en riktigt mysig går kväll med Amanda, Mikaela, Emelie, Axel, Leo, Olle och company ute på Öckerö så är jag såå trött. Kom hem sent igår så hamnade i sängen vid 12 halv 1... Inte mycket sömn eftersom att jag gick upp halv 6! Men vi hade i alla fall en mysig kväll. Först så handlade vi, samlade ihop några stycken och spelade fotboll tills det var dags att laga middag! Det blev en god kycklingwok med nudlar, perfekt avslutning på gårdagen! 
 
Idag var den en helt vanlig skoldag.. Matte, svenska, coachtid och sedan engelska! Inget speciellt, imorgon ska vi få våra chromebooks (datorer).. Har lite blandade känslor faktiskt, om det är datorerna som har fått oss till att inte ha matkort (troligtvis) så vet jag inte om datorer är bättre! Men vi får väl se! Efter skolan idag strosade jag och Jennifer lite i stan och nu är jag hemma! Ska fixa en god fruktsallad nu och sedan blir det GA mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0