P & L

Hej! Vi har precis köpt biljett, och om jag ska vara ärlig så känns det lite overkligt & pirrigt! Det ska bli så grymt kul, en upplevelse som jag inte kommer att glömma! Imorgon ska vi åka in till stan och hämta våra tågbiljetter och sen är allt klart! Aaaah kan inte vänta! 
Näst nästa helg ska vi samla ihop allt det vi vill sälja och ställa hos på ett loppis här i Göteborg. Ni vet det loppiset som jag var på förra året? Vi ska i alla fall sälja kläder, smycken, böcker osv osv. Vi tänkte det kunde vara en bra grej, så samlar vi in pengar också. Win win liksom, haha!! Jag har länge velat sälja en del av mina kläder och nu har jag chansen att bli av med allt. Så det blir jag & Caroline ståendes på en loppis om två veckor! Vilket också ska bli kul! Tror vi kommer tjäna ganska mycket, tjäna lite matpengar eller shopping? Vem vet?
 
Nu blir det kvällspromenad med Isabella & Amanda, pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0