Kär i en ängel

God morgon, för mig i alla fall! Jag hade en jätte bra kväll igår, jag hoppas att Amanda hade det också! Vi åt god mat, pratade en massor och avslutade kvällen med en skräckfilm. Hon fick allt från pengar, underkläder, godis och en Håkan Hellström biljett till hans konsert i sommar på Slottsskogsvallen. Jag hoppas att hon är nöjd! 
 
Var hemma runt ett halv två tiden igår efter att åkt en kall moppetur hem tillsammans med Amanda. 
Just nu har jag ätit en riktigt god frukost med crossiant, jordgubbar och yoghurt samtidigt som jag kollat på en intervju med Håkan, jag kan lägga upp den senare. Så min dag har precis startat.
Jag funderar på att bara vara hemma idag, kanske gå ut på en promenad. Jag känner att min lov har varit uppbyggt av massa planer - vilket har varit bra också. Men idag tror jag att jag ska ta det lugnt och ta dagen som den kommer. Ni får i alla fall ha en toppen dag i solen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0