Wednesday.


Heejsan! 
Idag besökte jag och min klass världshistoriska museét inne i stan. Det var som en förelsning om mobbing, "Spelar roll" hette den. Vi skulle helt enkelt lära oss mer om mobbing. Försöka tänka oss en sitvation där man själv eller någon annan var mobbad och vad man skulle göra åt det som individ. Där var vi hela förmiddagen, sedan åkte vi tillbaka till skolan och hade coachtid och matte! Kort och bra dag! Åt thai efter skolan med några från klassen, som vanligt haha! Sedan gick jag runt i några butiker och kikade lite tills det var dags att åka hem. Hittade en perfekt topp till mig, den passar mig perfekt i smaken! Senare ska jag träffa Caroline & Ulrika!

Som ni märker har jag inte så mycket plugg, men det kommer... Förresten dom är klara nere i källaren nu!! Golvet och väggarna är klara. Nu är det bara lister som saknas, så spännande!! Ni får se sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0