WEDNESDAY

Hellu, detta får lite ett snabbt inlägg för jag har en hel del att plugga! Hade en jätte mysig dag idag, innan skolan träffade jag Jennifer, Miyase oc Michel till Espresso House. Vi köpte med oss varsin dricka och vandra upp mot våran skola. Jag köpte en stor varm choklad med marsmallows, den passade perfekt till det kyliga vädret! Vi hade matte, coachtid, SA och sedan svenska, kort och bra dag enligt mig!

I slutet av dagen mötte jag upp min änglar Amanda & Isabella och åkte hem tillsammans med dom! Så kul att träffa sina gamla vänner, eller ah, gamla och gamla men det var i alla fall kul! Nu ska jag följa min lista ovanför och plugga på! Ha en fortsatt toppen-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0