Söndags sysslor på en söndag!


Hejhej! Vilken seg eftermiddag det har varit! Det regnar och blåser och är riktigt höstigt. Har varit hemma i någon timma nu och har bara ätit middag och testat mina två nyköpta plagg! En poncho faktiskt & en stickad tröja. Såklart kommer ni att få se bägge två! Nu däremot ska jag städa mitt rum och sedan kanske hem till min farmor. Dom ska resa bort nämligen så någon måste vattna blommorna och hämta posten. Får se hur jag lyckas med den uppgiften med blommorna, jag kan inte hålla några växter vid liv, haha! Nej men det är därför jag bara har plastväxter på mitt rum för allt annat dör, sad story!
Nu ska jag plocka fram dammtrasorna, medel och dammsugarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0