Skolfoto!

Hejhej, har haft en jätte bra fredag! Först åt vi ju luch på en thai resturang och sedan hade vi lektioner. Vi hade skolfoto och jag blev rätt nöjd faktiskt, såklart får ni se när dte kommer upp på "deras hemsida"! Jag tog även självporträtt och det blev säkert bra! Min skoldag avslutades med en telefonintervju med en utav Miljöpertiets ungdoms ledare, det var kul och nu har vi fått lite "kött på benen" inför debatten på måndag. Efter intervjuven åkte jag, Jennifer, Adam och Antonio till 4-gott och köpte lite gott! Sedan gick vi runt i stan och snacka tills det var dags att åka hem!

Nu ska jag strax äta sen middag, göra en liten mini läxa och fixa min iPhone, nyyy uppdatering! Såklart ska jag ta det lugnt också! Nu ska jag ät "Hot wings med pommes och coleslaw! Nyttigt....♥
Ha en toppppppen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0