Room sweet room!

Hellu igen! Nu hade jag äntligen tänkt att få skriva av mina tankar kring mitt nya rum! Till höstlovet vecka 44 så ska allting vara uttänkt, färg, möbler, prylar, citat osv osv! Tanken är att måla min mönstrade vägg i mitt rum grå och resten av väggarna vita. Jag ska ha många foton, tagna av mig själv i rummet och jag vill ha mycket vitt. Jag ska behålla dom flesta möblerna men byta ut mycket som - Klockor, växter, tavlor, lampor, krukor, kuddar och andra sängmaterial, stolar, ljus och lite annat plock som saker i min bokhylla. Det kommer bli ett spännande projekt och jag är riktigt säker på att det kommer bli toppen!

För er som inte sett mitt rum kolla HÄR! Jag skrev även i ett annat inlägg att vi ska fixa uppe i vårat biorum som nu är mina föräldras sovrum eftersom att vi hade vattenläcka förra året. Nere i "källaren" där dom egentligen sover arbetar några byggararbetare nu. Vi hade även ett hobbyrum som vi kommer förvandla till sällskapsrum precis som biorummet fast utan projektor då.
Det kommer även bli kul att få ha sina egna naturbilder i mitt rum sedan, jag ska även ha en vägg med ett citat eller ett collage! Har du några frågor? Kommentera bara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du ha för citat? :)

Svar: Det är oklart fortfarande men ett kärleks citat! :)
Disa Thorsson

2012-09-01 @ 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0